(0)

Porównywarka
Dodane produkty:
Dodaj dwa produkty z podobnej kategorii.
alt
Podkategoria:

Gestor nexo - system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy

Opis produktu

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

 

Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

 

Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.

 

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

 

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

 

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
  • dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf) - limit 1000 załączników;
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Obsługa RODO:

 

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja);
  • rejestr czynności przetwarzania.

 





Pliki do pobrania



Ulotka Gestor nexo

alt
alt
Subiekt GT – system obsługi sprzedaży i magazynów
Subiekt GT – system obsługi sprzedaży i magazynów

Najczęściej wybierany system sprzedażowo-magazynowy.

alt
Subiekt nexo - system obsługi sprzedaży i magazynów.
Subiekt nexo - system obsługi sprzedaży i magazynów.

Nowoczesny, intuicyjny system sprzedaży z obsługą magazynów.

alt
Gestor GT - system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy
Gestor GT - system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy

Nowoczesny system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy.

alt
Rachmistrz GT - KPiR oraz system naliczania podatku zryczałtowanego
Rachmistrz GT - KPiR oraz system naliczania podatku zryczałtowanego

Księga przychodów i rozchodów oraz system naliczania podatku zryczałtowanego.

alt
Rewizor GT - system finansowo-księgowy ułatwiający prowadzenie pełnej księgowości
Rewizor GT - system finansowo-księgowy ułatwiający prowadzenie pełnej księgowości

System finansowo-księgowy sprawdzony w tysiącach małych i średnich przedsiębiorstw.

alt
Rewizor nexo - system finansowo-księgowy
Rewizor nexo - system finansowo-księgowy

Nowoczesny system finansowo-księgowy ułatwiający i automatyzujący pracę.

alt
Rachmistrz nexo - system do prowadzenia KPiR oraz ewidencji podatku zryczałtowanego.
Rachmistrz nexo - system do prowadzenia KPiR oraz ewidencji podatku zryczałtowanego.

Księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja przychodów z obsługą finansów rozrachunków.

alt
Gratyfikant nexo - system kadrowo-płacowy.
Gratyfikant nexo - system kadrowo-płacowy.

Intuicyjny, bogaty funkcjonalnie system kadrowo-płacowy.

alt
Gratyfikant GT - system kadrowo-płacowy.
Gratyfikant GT - system kadrowo-płacowy.

System obsługi kadr i płac.

alt
Small Business - program do kompleksowej obsługi małych i średnich firm
Small Business - program do kompleksowej obsługi małych i średnich firm

Program Small Business przeznaczony jest do kompleksowej obsługi małych i średnich firm.