Odpowiedź:
Wybór kasy fiskalnej nie jest trudny. Z każdym klientem, który trafia do naszej firmy przeprowadzamy wstępny wywiad. Na podstawie uzyskanych informacji jesteśmy w stanie dobrać odpowiedni sprzęt do Państwa patrzeb. Pozwala to uniknąć późniejszych problemów wynikających z nieodpowiedniego doboru urządzenia.
Odpowiedź:
Tak. Wszystkie terminalem, które mamy w ofercie mogą być objęte programem Polska Bezgotówkowa. Warunkiem skorzystania z dofinansowania jest nie posiadanie wcześniej terminala płatniczego. W celu omówienia szczegółów zapraszamy do kontaktu z naszym pracownikiem.
Odpowiedź:
TAK , oferujemy takie rozwiązania.
Odpowiedź:
Tak, oferujemy pełen serwis sprzętu komputerowego na miejscu jak i bezpośrednio u klienta.
Odpowiedź:
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujęcie Państwo konsultacji w innych godzinach, wystarczy skontaktować z nami telefonicznie lub mailowo a nasz pracownik umówi się z Państwem na spotkanie w dogodnym terminie.